دانش آیورودا (علم زندگی)

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

6 علامت كم نوشيدن آب

6 علامت كم نوشيدن آب

۱- خشکی دهان:موردی ساده اما قابل اهمیت است که می تواند نشانه مهمی از کاهش اولیه آب بدن باشد.با نوشیدن آب خالص یا نوشیدنی های دیگر بدون شکر،خشکی دهان را مورد توجه قرار دهید


۲- خشکی چشم:عدم آبرسانی کافی به بدن ، موجب کاهش تولید اشک که به طورعادی باعث سلامت چشم ها میشود،میگردد.قبل از درمان خشکی چشم سعی کنید آب بیشتری بنوشید


۳- گرسنگی نامعقول:بخش هایی از مغز که گرسنگی و تشنگی را احساس می کنند،بسیار به هم نزدیک هستند.اما واکنش بدن به به سیگنال های گرسنگی شدیدتر از واکنش به سیگنال های تشنگی است.بنابراین کاهش آب بدن اغلب باعث احساس گرسنگی می شود.


۴- درد مفاصل:بافت غضروفی کم آب ، باعث نزدیک شدن سطوح استخوانی و سایش آنها به یکدیگر شده که این حالت در شرایط طبیعی رخ نمی دهد.با نوشیدن آب کافی و منظم،از مفاصل خود مراقبت کنید.


۵- خستگی مفرط:کاهش آب بدن باعث تغییر قابلیتی می گردد که از طریق آن اکسیژن به بدن رسانده می شود و‌احساس خستگی ایجاد می کند که با مصرف روزانه مواد محرکی مانند کافئین رفع می گردد.


۶- یبوست:همانطور که مصرف مایعات برای عمل جذب در بدن لازم است،جهت دفع مواد زائد از دستگاه گوارش نیز ضروری است.افزایش مصرف مایعات ، درمانی ساده اما موثر برای ییوست است.

 

{jcomments on}

دوره آموزشی سلامتی به روش آیورودا


dosha test ayurveda - تست تعیین مزاج در آیورودا


chakra test banner تست چاکراها و چرخه های انرژی

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار سایت دانش آیورودا مطلع شوید .

تماس با ما

اطلاعات تماس سایت دانش آیورودا

  • شماره تماس : 09136018307
  • لینک اینستاگرام دانش آیورودا:https://www.instagram.com/Ayurveda_ir

شما اینجا هستید: خانه خبرها وبلاگ 6 علامت كم نوشيدن آب