دانش آیورودا (علم زندگی)

توجه:

کاربر گرامی در صورتی که با کلیک بر روی "عنوان مطالب" ، صفحه ی "عضویت و ورود به سایت" به شما نمایش داده می شود به معنای آن است که برای مشاهده این مطالب در ابتدا لازم است در سایت عضو شده و یا در صورتی که قبلا در سایت عضو شده اید در ابتدا با نام کاربری و رمز عبور خود به سایت وارد شوید تا بتوانید مطالب این بخش را مشاهده فرمایید
برای عضویت و یا ورود به سایت ، بر روی (ورود / عضویت) کلیک کنید


 

آموزش های یوگانیدرا

تمرین تنفس شکمی سینه ای – مرحله دوم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

تمرین تنفس شکمی سینه ای – مرحله دوم

 

فایده هایی که تمرین تنفس عمیق برای سلامتی دارد ، آن را به فعالیتی مهم و در خور توجه تبدیل می‌کند.
تنفس حیاتی ترین نیاز بدن است که روی تمامی فعالیت های سلولی بدن تاثیر می گذارد.


سوخت وساز بدن ، تامین اکسیژن لازم برای عضلات، ترشح غدد و عملیات مغزی ، همه با تنفس ارتباط مستقیم دارند . تنفس عمیق ، آهسته و منظم ، ذهن و سیستم عصبی را آرام می کند.


تمرین های تنفسی ، ما را در برابر بیماریهایی مثل سرماخوردگی، آسم و برونشیت مقاوم می کند و از استرس و اضطراب جلوگیری کرده و ذهن را آرام و وانهاده ، و خواب ما را بهتر می کند .

در مرحله دوم ، تنفس شکمی سینه ای را تمرین می کنید

 

قبل از انجام این تمرین لازم است حتما تنفس شکمی که در مرحله اول ، آموزش داده شده است را به خوبی تمرین کرده و در آن مهارت پیدا کرده باشید و سپس به تمرین تنفس شکمی سینه ای بپردازید

 


مشاهده تمرین تنفس شکمی - مرحله اول (کلیک کنید) 


 

 

نکات مهم و قابل توجه:

 

  • برای تمرین تنفس شکمی سینه ای در محیطی قرار بگیرید که عوامل مزاحم مانع از تمرین شما نشوند.
  • هر گونه صداهای مزاحم را دور کنید مثلا تلویزیون ، تلفن و موبایل را خاموش کنید
  • دمای محیط تمرین مناسب باشد نه بسیار گرم و نه سرد
  • تمرین را با رعایت فاصله زمانی مناسب از وعده غذایی خود انجام دهید (بین 5/1 تا 2 ساعت پس از صرف غذا) هرگز بلافاصله پس از صرف غذا تمرین نکنید
  • در حین انجام تمرین بهتر است با چشمان بسته تمرین کنید. و در صورتی که نور محیط تمرین زیاد است می توانید از یک چشم بند مناسب نیز برای این منظور استفاده کنید
  • لباس مناسب بر تن داشته باشید و انگشتر ، ساعت و کمربند را نیز باز کنید
  • در صورتی که تمرین در وضعیت دراز کشیده برای شما مشکل است ، بر روی یک کاناپه دراز بکشید و یا بر روی یک مبل راحت بنشینید

 


 

تمرین تنفس شکمی سینه ای - مرحله دوم

"فایل ویدئویی همراه با موسیقی متن"

 



 دانلود ویدئو تنفس شکمی سینه ای

فرمت فایل: MP4

حجم فایل: 57.8 مگابایت

مدت زمان: 13 دقیقه


تمرین تنفس شکمی سینه ای - مرحله دوم

"فایل صوتی همراه با موسیقی متن"

 

 دانلود صوتی تنفس شکمی سینه ای

فرمت فایل: MP3

حجم فایل: 18.6 مگابایت

مدت زمان: 13 دقیقه


 

تمرین تنفس شکمی سینه ای - مرحله دوم

"فایل ویدئویی بدون موسیقی متن"

 

 

 دانلود ویدئو تنفس شکمی سینه ای

فرمت فایل: MP4

حجم فایل: 57.8 مگابایت

مدت زمان: 13 دقیقه


 

تمرین تنفس شکمی سینه ای - مرحله دوم

"فایل صوتی بدون موسیقی متن"

 

 دانلود صوتی تنفس شکمی سینه ای

فرمت فایل: MP3

حجم فایل: 18.6 مگابایت

مدت زمان: 13 دقیقه


 

مطالب مفید پیشنهادی:


 

تمرین تنفس شکمی - مرحله اول

تمرین تنفس شکمی

نظرات (0)

تاکنون هیچ نظری ارسال نشده است

نظرات خود را ارسال کنید

  1. ارسال نظر به عنوان میهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری
پیوست ها (0 / 3)
کوقعیت خود را به اشتراک بگذارید

خبرنامه

آدرس ایمیل خود را در کادر زیر وارد نمایید تا از آخرین اخبار سایت دانش آیورودا مطلع شوید .

تماس با ما

اطلاعات تماس سایت دانش آیورودا

  • شماره تماس : 09136018307
  • لینک اینستاگرام دانش آیورودا:https://www.instagram.com/Ayurveda_ir

با ما در تماس باشید

ما را در صفحات اجتماعی دنبال نمایید...
شما اینجا هستید: خانه یوگانیدرا آموزش یوگانیدرا تمرین تنفس شکمی سینه ای – مرحله دوم